Thursday, July 19, 2012

Argh, To Post All The Thoughts!!!

I sit here with Green Dye soaking into my hair and attempt to remember all the things I was going to post about it the last week.....

and never quite got around to posting about. 

Bubble Safari is DAMN IMPORTANT y'all. You shut your face. ;OD

anyhoos, I have run out of energy (on the game) plus I have about 50 bazillion things to share. ok, don't panic, by that I mean 3.

If I can remember them. *headdesk*

Let's start with this....I dunno if you've heard that song (as I don't as a rule listen to the radio, adverts & chat is far too annoying!) Call Me Maybe.  It's insipid and inane. But catchy as hell.

And like most things these days, it kicked off an internet meme....

here's a coupla versions I came across that I thought were fun. I'm not posting the original, you can look that up on your own blog, dime, whatever.....

And this is just damn clever - whoever did this either KNOWS their Star Wars, or has WAAAAAY too much time on their hands. For my sanity I'm going with the Fan status...

And then I've remembered what i else I was gonna post. PICS!!
Mostly these are for 5i, he will understand why, also HE RAN AWAY TO THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND I CAN'T SHOW THEM TO HIM IN PERSON!! 

*ahem*  no, I don't miss him much.  not really. <insert sarcasm here>  Hurry up and fix that computer so you can come back here to this awesome place and drink coffee with me man!!

so, in my little town (I refuse to call it a city no matter WHAT the council calls itself! *eyeroll* pretentious much??) The council in it's wisdom decided to beautify the streets with art work. yeah that's our ratepayers dollars at work folks. Some of it's not too bad, but when this went up I couldn't help but wonder how much was spent on it, and why they didn't just ask us Playcentre families to make it, coz we totally coulda done a prettier job!

I'm also pretty sure they've added the stickers on the trunk, prettied it up since they put up this one....

So they match or something...*shrug*

Alls I know is that apparently the council now doesn't have the $6000 needed to get the other two trees made. These two represent Autumn (fall) and spring  respectively apparently. Winter & Summer won't be coming folks.    

But Dude, really?? This is gonna help our town stay alive, not jobs nor businesses, looking after the folk who live & work here, no. Art. Art will save the day.

Pffffffffffffffffttttttttt...............  :OD

No comments:

Post a Comment